Wednesday, April 05, 2006

Bosan laa..

hari nih ada event, dekat COE & Proton. so kiranya setengah hari pada hari ini kami kanak2 muda kat department nih main2 je.aku kan,dalam minggu nih otak kosong.blank.banyak keje aku hang,delay.aku pon taktau apa nak jadi.rasa malas yang amat,dan suka buat keje yg tah pape.semalam something happen.aku lupa aku ada meeting pukul 3!!!!! siot. dah la tak pegi meeting, pegi depan pulak tuh. mampos la. dah la aku akan confirm dalam bulan nih & brader boss kena review aku. mati laa.. tapi kan hari nih punye la semangat aku berazam nak jadi pekerja yg baik, tak nak masuk lewat, tapi boss pulak takde. cait! entah la beb. rasanya, every 2 or 3 months aku kena amik cuti sehari. berehat, tenangkan otak, jauhi diri dari kesibukan kota. cewah. padahal aku takde keje! aku boring! actually ada keje tapi aku malas nak buat. ape nak jadi dengan aku nih. kalu kena kick-off dari dari it,dari proton, haaa..baru nak ternganga.

semalam aku ada dapat kad kawin dari member sorang nih. tapi kan nama bakal laki dia lain laa.. bukan boifren dia dulu. kalau tak salah dia bertunang dengan boifren dia tuh. tapi kenapa nama lain??? mungkin jodoh dia bukan dengan mamat tuh. dan,aku pon terpk la.. what if kalu aku jadi macam dia? maaakkkk!! tak nak.. ish.. taknak aa pk.. aku nak pk, camane untuk siapkan kerja yg delay nih. aku sure dapat bad review dari brader boss.

ok, untuk hari ini. lihat lah photo ini - sesuatu yang mendamaikan..



p/s apa kaitan baby dengan kek??

No comments: