Thursday, April 13, 2006

i don't like this...

minggu nih aku menyampah betul laa.. ngada2 pon ada diorang tuh.. eeee... tak sukanya... mula2 edar (aku namakan sebagai E)... apasal laa minah tuh mcm ^%$#&* sangat.. tak boleh ke dia remove server dia, taruk dalam rack lain (hoi.. ko punye kontrak dah abes laaa.. takkan aku nak bayar!!!).. team lagi satu.. ish.. ape laa ngada2 tak nak bagi E share rack tuh.. messy la ape la.. pastu suh aku buat direct purchase mintak payment.. sial.. GP pulak.. hoi.. aku nak sign agreement dah nih.. tak reti2 ke benda tuh urgent.. kalu nak address apa2 issue pon bagitau laa.. aku bagi benda tuh dah lama.. semua2 mcm *&^%$ .. eeeiii.. tak sukanya!!

aku rasa macam nak tembak je semua orang.. anggap kucing tuh sebagai orang2 yg aku bold kan kat atas tuh..




No comments: