Tuesday, May 09, 2006

Masalah rumah

malam tadi ada orang datang tengok rumah. dia nak tengok bilik yang RM100 tuh. alaaaaaaa.......... aku nak bilik tuh tapi belum sempat aku cakap pape, budak2 umah dah buatkan iklan. aku dah lama aim bilik tuh sebab aku nak masukkan semua barang aku. aku nak hias bilik aku cantik2. aku nak masukkan tv, nak register ASTRO. tapi nape diorang buat iklan tak cakap. ish. kenapa aku nak bilik sorang2:

  1. sebab aku punye barang banyak - ada locker baju, toto, bantal x 7, meja laptop, tv & meja skali, rak buku, kotak kertas Double A x 4.
  2. aku nak hias bilik aku - aku nak dok sorang2 - i love silence
  3. aku nak masuk astro - since diorang kata "bukan nak tengok tv sangat pon" okie fine - no share no tengok2 AF kat tv aku.. hahahaha - i'm going to be soooo selfish!
  4. i want my own room!!

No comments: