Friday, May 26, 2006

moving moving

hari nih sibuk. walaupon hari nih jumaat, tapi tetap sibuk. kerana:
  1. compuware stuff
  2. test test - nak kasi otak nih bangun dan bekerja
  3. pindah-pindah thing

aku bengang dengan sorang makcik nih. i know la that i'm going to pindah but it doesn't mean that she can letak her barang and cabut kalendar dari board aku. aku tahu la nak cabut sendiri. bodoh. pastu cakap kat aku "cik wafaa tak nak alih barang ke?" bodoh. hoi, aku tau laa aku kena pindah tapi hari nih is not the day i suppose to pindah and move to new place. bab** laa. panas je kepala aku.

aku nak pass test tuh. tapi aku takut la. takut tak lepas. high expectation? erm, tak boleh, i don't want to be de-motivated. i'm almost de-motivated today. tapi takmau la - kalah sebelum berjuang. very negative!

No comments: