Friday, October 13, 2006

what a day

LONDON – Kuasa-kuasa besar bola sepak Eropah semuanya mencatat kemenangan selesa dalam kempen kelayakan Euro 2008 semalam kecuali England yang terus kemarau jaringan ketika kalah 0-2 di Croatia.

comment : maybe England still needs Beckham's touch

mlm tadi kol 11.30 pak guard apartment aku ketuk pintu minta alihkan kereta sb ada india mati, so diorang nak pasang kanopi. yg tu kira ok lagi dan aku kira lembut hati jugak lah. bila aku alih dan aku kata "malam je ada, siang takde", sorang guard jawab "siang mmg la takde, sb keje. mlm tido la" ARGH... apasal cam celak* sangat?

dan pagi ni aku tengok india tu bukan pasang kanopi kat parking lot aku pon. s**l laaa.

dan juga pagi nih sakit mata. lengan semalam pon tak berapa nak baik lagi. adoi laa..

No comments: