Tuesday, January 06, 2009

Stop the war


Today, war doesn't bring anything but death of innocent people.

Malam tadi Dr*M cadangkan Malaysia untuk boikot matawang U*S dan barang-barang keluarkan negara Uncle Sam tu. Tapi mana mungkin. Malaysia nih dipenuhi barang-barang negara itu. They control the world. Dan semalam juga, dalam M*H*I Dr Chan*dra Mu*zaffar berkata, kemungkinan serangan kali ni adalah untuk membalas dendam kekalahan mereka di tangan tentera Hizbullah pada tahun 2006.

Beberapa kali aku nangis malam tadi, even now, bila tengok yang terkorban tu kanak-kanak. Malam tadi, dalam Buletin*Utama, dia tunjuk kanak-kanak yang cedera akibat serangan bom Yahudi yang tidak diakui oleh Allah swt, ke hospital dan ditangan mereka ada anak patung.

Tapi mereka, tentera di Gaza dan Lebanon (Hisbullah) telah berniat untuk syahid. Mereka tidak berani mati. Semoga roh-roh mereka yang terkorban dalam serangan tentera Yahudi Is*rael ditempatkan di kalangan para syuhada'. Amin. Alfatihah.

"Ya Allah, sepertimana Engkau menghantar burung-burung Ababil untuk menghancurkan 60,000 tentera bergajah Abrahah ketika mereka dengan angkuhnya mahu meruntuhkan Kaa'bah, bantulah saudara-saudara kami di Gaza, Palestin, tanah yang dibuka oleh Sayidina Umar r.a pada tahun 636M Ya Allah dari rejim Zionis. Amin."

5 comments:

Eliss said...

Amin.......AlFatihah...aku pun sedih + ngeri + pilu...janganlah berlaku kat negara kiter mcm ni..nauzubillahiminzalik.

Wafaa said...

asal tengok gambar budak yg kena bom je aku nangis. tak boleh la weii

|| NaFiRaa || said...

Aminnn... hope yahudi2 tu sume dapat balasan yg setimpal...

kita tak sanggup nak baca paper.. coz tak sanggup tgk gambar budak2 yg jadik mangsa serangan bom tuh!!! cian sgt...

Wafaa said...

Amin. diorang tu dah niat syahid. mcm pengebom Bali tu, diorang pon niat syahid

Marliza Radzi said...

ameeen!