Saturday, July 24, 2010

Pants

Hari ini dalam sejarah. I made 2 pants for Iman. Long (stripe blue) and 3 quarter (orange, transformed from Mc D tee).



Honestly, the stripe blue is the 1st pant that 100% completed. The early 2 pants I made for him, were halfway done. Dua-dua tak cucuk getah sebab tak ada pin yang boleh jadi medium pengangkutan getah. Ok, mari siapkan esok * cross fingers *

Frankly speaking, I want to make another one tonight but Panic Room and followed by The Bone Collector, stopped me. Dua-dua cerita tu, tak pernah la tengok sampai habis. Jadi, another seluar, save for tomorrow, InsyaAllah.

By the way, ini yang jadi bila Iman tolong cuci mangkuk lepas makan coco crunch. Nampak terkial-kial nak letak atas rak, tapi last sekali, dia letak dalam tong sampah. Mana belajar ntah.

Iman helped me cuci this mangkuk. Later on he put in the dust... on Twitpic

Husband kena kerja besok. I'm planning to stroll at pasar tani stadium. Berdua dengan Iman. 100% depends on stroller. Mintak-mintak Iman tidak mintak dipimpin (which means, nak jalan sendiri). Tolak stroller sambil pimpin tangan, is not a good idea.

Ok, itu je. Good nite.

No comments: