Sunday, August 22, 2010

12 Ramadan 1431H

Mula-mula gambar. Iman suka betul campak batu dalam kolam. Aku rasa ikan pn takut nampak Iman. Asyik kena attack ngan batuk. Dia suka tengok air terpercik tu. Biasanya nenek dia yang kena sauk balik batu-batu tu ^_^


Spend one whole day at in-law's. Do nothing much.

Pagi ikut my 1st and 2nd sil to Bagus sec 13, S. Alam. Ramainye la weh orang. Tengah hari tido jap. Kurang rasa bersalah sebab yang lain pon take a nap jugak. Hihii.

Sebenarnya, aku serba salah gak. Aku tak de tolong-tolong pun untuk iftar. Aku ada 3 orang kakak ipar dan diorang semua masuk dapur. Sorang buat ikan percik, sorang potong sayur, sorang siapkan bahan buat onde-onde. Bila aku masuk dapur, my 1st in-law cakap "Awak dok je kat luar". Haa, camno? Aku ni punya la keluar masuk dapur. Last-last aku teman Iman tengok tv, main basikal, makan.

Ohhh.. husband baru bagitahu yang kitorang InsyaAllah balik kampung pada hari raya pertama. hmm... perasaan. Takde apa-apa nak komen.

Ok, tu aje.

1 comment:

aieesha.salleh said...

takpe, kakak2 ipar ko pandai-pandai masak :)

apesal 1st raya? Najib keje ke?