Thursday, July 14, 2011

Iman 'pengsan' dan 'tidur'

Kebelakangan ni, Iman selalu 'pengsan'. Kalau main kejar-kejar dengan dia, dia akan 'pengsan'. Pura-pura pengsan, bukan betul-betul. Itu maksudnya dah tak tahu macam mana nak escape la tu. Bukan hanya 'pengsan' bila kena gomol, tapi dia juga akan 'pengsan' bila suami kata "Nak Iman nak Iman." Time tu jugak dia akan 'pengsan' sambil berdiri, kadang-kadang berjalan ke sofa dan 'pengsan'. Hadoiii.

Kalau dengan aku pulak, kadang-kadang dia pura-pura tidur. The best part is pura-pura tidur sambil berdiri. Tak kira la di mana dia berada masa tu termasuklah di pintu nak naik ke rumah. LOL. Kadang-kadang tu, dia pura-pura tidur sambil meletakkan pipinya di dinding dapur bila aku mintak dia bawakan cawan ke dapur. Ya ampun, apakah?

Auta sungguh. And he just know how to entertain us.

2 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

pandai dia pura2 pengsan. my nuha pengsan bila main tembak2 :p aduss..anak aku terkena penyakit mainan anak lelaki.

Wafaa said...

Laki aku pulak pernah tanya, "kenapa lasak sangat padahal kawan2 kat nurseri tu semuanya perempuan"