Friday, November 11, 2011

11 Nov 2011

Kebetulan teringat, so I waited for 11.11am. Sempat capture. Yeay.


Colleague (he's a Chinese) aku tanya semalam, "Celebrate kat mana esok?". Aku tanya balik "Kena celebrate ke?" LOL. Bagi aku, number is just a number. Hanya untuk sedap mata memandang.

11 November tiap-tiap tahun sejak 1995 aku ingat. Ini birthday kawan aku, Zack. Happy birthday, where ever you are.

Aku kenal Zack masa kat Pasir Tumboh. Banyak weh kenangan dengan dia walaupon kami tak pernah sekelas. Kalau dengan dia memang gelak je kerja dia. Kan As? Hehehe. Last aku jumpa dia, 4-5 tahun lepas kot. Masa tu aku belum kawin. Pinjam kereta parents, pergi beraya rumah dia kat Pangkal Kala. Hihiii.. I miss those kind of moments. Berkumpul dengan kawan-kawan lama, sembang, gossip pasal dulu-dulu. Ramai yang aku rindu. Sekarang, masing-masing dah ada kehidupan sendiri. Sekali-sekala contact dgn dunia maya.

Ok lah. Itu aje. Assalamualaikum.

No comments: