Friday, April 18, 2014

Sorry Irsyad

Semalam, aku buka blog. Cari entry birthday Iman yg kedua, tahun 2010. And I realised that I have something missing. I should write Irsyad stories, like what I did to Iman. Dan aku sedar, aku tak adil. Bila belek-belek entry lama, aku boleh tengok how Iman's progress. In writing and pictures.

Ibu mintak maaf Irsyad. I should have done the same thing for you.

For a start, semalam Irsyad demam. Dan aku EL. Meragam je. Tapi kesian, kena marah sebab nak tengok Ultraman tapi bila orang pasang, dia nak benda lain pulak. Malam tadi dia demam lagi. Panas sangat badan. Aku tuam dengan towel tapi dia tak bagi. So, aku ambik air, lap-lap badan dia. Then aku masukkan paracetamol. Later, panas badan dia berkurangan. Alhamdulillah.

Hopefully, hari ni Irsyad sihat sikit. Iman pun batuk, selesema. It's time to bring the kids to see the doctor.



Dan hari ni, aku EL lagi. Sorry boss, my kids need me.

2 comments:

efa fairuz said...

takpe, irsyad punya progress ada dekat instagram, kan?

rahaton azirah ramli said...

bila dah masuk anak dua dah macam tak sempat aje kan. dulu anak sorang, excited skit. good try wafaa.. :)