Thursday, April 27, 2006

Cincin & gelang & kawin ( ?? )

semalam ada meeting dgn agency yang kevin suro buatkan content utk SRM launching. his name is tim. dia tak penah reply email & bila dia reply semalam (since we supposed to have meeting at 11am) - i saw one word - DATUK Tim bla bla bla. alamak. datuk ke. dalam 3.30pm tuh dia sampai dgn 1 sweet girl. salam2 sket pastu bawak diorang masuk meeting room. discuss2 pasal SRM launch tuh. tiba2 aku terpandang sebentuk cincin di jari that girl. CANTIKNYA! simple sangat2. nak satu boley? nak yang macam nih..

ATAU
ATAU

since pasar malam day, aku balik awal (i want to meet my boyfriend). lepas maghrib dia sampai. tiba2 aku nampak ada 1 kotak, ada riben, ada gelang - kristal. orang panggil ape ek? CANTIK!! my BB take the gelang & pakaikan kat tangan ku. dia sorok price tag dalam poket sweater. okie. takmo bagi aku tengok price. cantik2. senyum panjang je aku malam tadi. aku seluk le poket sweater dia, tengok price. mak.. mahalnya.

2 malam lepas my boifren sms "kita dah boleh beli sket barang tunang / kawin" - aku dah ternganga - haaaa??? asked him to forward the sms again (sebab aku terdelete) pastu dia diam, dan diam - tido laaa tuh. erm.. camano nih?? raya nih family dia mau datang umah. okie le tuh. then malam tadi aku tanya lee "nak tunang jugak ke? ke nak kawin terus" aku tanya sebab dia kata nak beli barang kawin sket2 - cincin, cadar (aku punye idea laa nih.. hehehe..) - tapi taktau nak beli utk tunang ke utk kawin. dia boley jawab "beli je dulu, kalu taknak tunang, kita wat je barang tuh utk kawin".. haaaa?? mana boley... lain leee.. mana sama.. ish.. tau lee. dia sure akan suro kakak2 dia yang uruskan semua tuh. aku lak? sure le aku kena wat sendiri (tambah sket2 pertolongan pamili & kawan2 - halooo... ada sesape nak tolong). tapi takleh kasitau mak aku lagih. kena tunggu pamili dia datang umah. erm.. nak kawin ke?? erm.... entah lee.. rasa cam muda lagi tapi umo dah 24 dah.. rumah pon cikit lagi nak siap. camane nih???

No comments: