Tuesday, April 25, 2006

santapan pagi

pagi tadi dengar lagu baru siti nurhaliza - itu style melly goeslow punya lagu. sedap. ape2 yg dari indon (yg tertentu aje laaa..) pagi2 kat opis TS cerita pasal mamat nih. erm. entah le ape nak jadi. sensitif sangat. aku memang tak berapa nak berkenan. hari nih sure aku yg kena bawak dia pegi cyberjaya. aku lebey suka drive sorang2. malas nak layan dia bersembang. dah tak de point. camane nak hidup kat dalam real life nih. real working environment. slow je. semua nak kena spoon feeding. hohoho. mana boley. aku dulu tak tau pape gak. mula2 tengok je dulu. watch & learn. semua nak kena orang suapkan.

semalam aku pegi giant. habis RM150. banyak betol. pastu balik umah aku singgah sec 11, beli nasi. laparnya. langsung habis azam aku taknak makan malam. tapi takleh tahan beb. lunch makan 1 slice of cake je. kesian gak le kat badan aku. takmau seksa dia. tapi aku kena jugak wat execise. nekad nekad nekad. susah laa nak cari seluar. size S ngam2 (ketat kat perut cikit). size M pulak longgar kat pinggang. nampak sangat le punggung besor. aku dah le makan banyak. dah gemuk dah.


i am motivated now!!!!! aku dah mula pegi aerobic, dah mula masuk kelas senaman (gym.. heheheh) yang bestnya kat situ ada J.A.K.U.Z.I!!!!!! bestnya... berendam.. lama2.. fuyyyoooo.. kalu dalam Love Generation (my feberet Japanese drama series ever!) riko tuh tak pakai baju.. huh.. seronot kan kalu kat umah ada satu utk jakuzi.. eh eh dah bunyi lagu la pulak.. aku nak pi giant.. nak tukar barang.. yg aku beli tuh dia pecah :-( and i am trying to download one new song :-)

No comments: