Tuesday, May 16, 2006

preparation & money & 'something wrong' people

for this couple of weeks i've been 'pening'ing with the tunang/kawin stuff. and yesterday unfortunately bought the wedding magazine, again. hey, i'm broke already maa. only RM75 left for this week till gaji day. i don't want to make any withdrawal transaction anymore. taknak taknak. tolong laa tahan diri ku ini.

why aa? people at house no. 406, block no 46, section 7 flat, seem like tak comfortable dengan diri ku ini? adakah kerana:
  1. aku mengambil tv ku itu dan meletakkan di dalam bilik ku? hello.. aku dah gantikan tv yang kecik itu dengan 21' punye ape? siap bagi aku punye antena lagih.
  2. aku men'subscribe' ASTRO? helloo.. aku sudah tanya tetapi tidak ada orang yg mahu share the bill. jadi, aku taknak aku bayar sorang tapi yang tukang tengok tuh ramai. the remote is mine!! hahahaha!
  3. aku tidak join diorang bersembang, gelak2, ketawa (mcm hihihihiiiiiiiiii), kuar jalan2, pegi pasar malam (aku selalu pegi dgn bf aku dari aku mula2 tinggal kat situ). helloo.. aku rasa takde ape utk aku sembangkan / umpatkan.. hahaha..and i am silence lover!
  4. aku sudah mula masak makanan kegemaran aku? hello... aku tak kacau sape2, aku buat hal aku je. aku tak rasa aku susahkan orang.

atau... adakah mereka jealous???????????? tapi nak jealous utk ape??

No comments: