Friday, November 24, 2006

Esok cuti yeay!

hari ni jumaat. esok sabtu. lusa ahad. lepas tuh dah masuk keje balik. pejam celik memang cepat je waktu berjalan. shavira pon dah nak kawin. dulu masa degree, selalu gak la nampak dia kat school. bukan selalu, mmg takde hari tak nampak. ahaks. bila tengok dia cam alim2, takut la pulak nak tegur, sembang. tapi bila masuk keje, eh eh.. boleh bawa sembang jugak rupanya. semalam sembang lama dengan dia. rupanya dia dulu dok Pengkalan Chepa. terkejut besar aku.. aku dok sana 11 tahun. aku habiskan zaman kanak2 aku kat sana. kawan2 aku ramai. rupanya2 dia kenal kawan2 aku tu. cait... awat hang tak habaq awai2. adoi.. ter'jejak' kasih la pulaks. eh apasal orang yg dah nak kawin ni badan cam naik je. ahaks.. contoh.. irwandy hohoho.. senang hati kot.

semalam timbang berat kat umah Aishah. OMG! naik 2kg. skang 47kg. haaaaa?????? biar betul. dah lama berat tak cecah lebih 45kg. alamak.. mati aaa cam ni.. abis aku. abis. patut la seluar keje cam ketat je. sampai gatal2 perut. aiyoo.. kena mulakan aktiviti kurangkan makan. erm.. camane la berat tak nak 2kg. aku terlalu cukup makan. pagi, lunch, tea break, malam, supper.

hari ni jugak, aku Q amik tiket A1. hehehe dapat la 6 tiket. ingatkan nak pegi ngan bb tapi dia keje lak esok. tengok lah camane. but i wish i can go with him. dah lama sangat kami tak kuar sama2.

1 comment:

aieesha.salleh said...

hohoho...
org bahagia nak kawin kot, pasal tu naik...
shavira pun nak kawin dah kan??
adeh
hmm, berat anda naik?? jom kite kurangkan makan.. :)