Wednesday, November 22, 2006

hair-style

semalam aku ngan aishah buat keje gile. ahaks. pegi KL sentral kita pegi sape mek? hohoho ako mustapha! huhuhuhu... tak pasal2 boleh duduk2 dgn mamat tuh. dah le hensem. adoi laa..

utk 1 jangkamasa yg lama aku akan support semua problem wms sorang2, alone. alah, sebelum nih pon mmg buat sorang pon. tapi betul lah, bila aku buat keje sorang2, aku akan jadi lebih independent. bila aku lebih independent, confidence level aku akan naik. that is the pro. but the cons is aku akan teragak2, dan lambat nak setelkan problem. itu lah yg susahnya. NOBIta bukannya nak paham. yg dia tahu, campak kan keje2 yg tah apa2 kat aku.

oh ye, rozalinda ghazale nak potong rambut. aku pon carik2 gak hair-style. aku suggest Natalie Imbruglia punye style masa nyanyi Torn. aku penah potong cam tuh. siap bawa magazine lagi, tunjuk kat tukang gunting. hohoho. rindu nak tukar style rambut. dulu selalu potong, tukar style. tapi skang, sebab dah janji, takleh nak selalu potong. potong hujung je. sb dulu layer, jadi aku nak biar dia panjang dan sampai satu paras, aku nak kasi potong dan samakan.

No comments: