Thursday, November 02, 2006

jue, i'm sorry..

what should i do in order to have better life? how should i manage my life? everyday i did the same thing. should i change my lifestyle? erm.. i don't think so. i own my own life. nobody rules my life.

itu omputih. skang omlayu lak. ada orang tanya aku - rasa lain tak lepas bertunang. jawapan - takde rasa apa2 beza. yg membezakan, skang sudah ada ikatan. cuma, aku rasa, aku dah buat seorang kawan baik aku rasa diabaikan. aku takde niat tak bagitau. entah la.. taktau kenapa aku tak bagitau sape2. kawan2 yg tahu sebelum bertunang hanyalah 3 orang - officemates. close friends, taktau. aku cuma email bagitau dalam friendster.

jue, sorry.. aku bukan taknak bagitau. beberapa hari sebelum raya baru kitorang decide. aku tak sempat nak pk apa2. sedara mara aku pon aku tak bagitau. mak aku je yg sampaikan berita. sorry dear.. tapi aku nak sangat ko jadi pengapit aku..

No comments: