Monday, December 11, 2006

dating

akhirnya, dapat jugak aku keluar makan2 dengan bb. mula2 nak pegi ambank kat ... (ops lupa nama tempat). tapi dah tutup, pindah tempat lain kot. tak tau ambank kat tempat lain. selangor punya bank cuti hari nih. esok lah, pegi bayar semua2.

bb kata nak makan kek :) aku bawa dia pegi Giant KJ. we have a great time. sembang2, borak2. suka tengok dia boleh gelak2. dia bercerita pasal felix, miya, ibuki. walaupon dia tak de social life, aku tak kisah. his social life is with me. aku yg bawa dia ke mana saja dia nak pegi. kalau bukan sebab dia nak pegi lowyat dengan keta, sampai skang pon aku tak tau jalan2 kat KL tuh.

ok lah. baju2 sudah siap didobi :) rosli pon dah balik. aku nak balik rumah lah. nak rehat sambil buat kerja2 kraftangan, kaki dan tangan hehehe

arghhh esok keje.

No comments: