Monday, December 11, 2006

to PD with in-laws

semalam sepatutnya aku hanya pegi hantar digicam kat sentosa. alih2, in-laws ajak pegi PD. mula2 tak nak pegi tapi lama2 pk, pegi aje lah. baju seluar semua dipinjamkan. hehehehe. tapi inazuke tak pegi. aku rasa aku nak satu lah lah kat wish list aku - harap dia terbuka hati nak tukar kerja.

bertolak ke PD dalam pukul 12 tengahari. itu laa 1st time aku pegi PD. dulu ada gak bercadang2 nak pegi tapi tak terpegi. dalam jam 2, sampai kat Tiara Beach Resort. check in dalam kol 3. mcm nak patah kaki aku berdiri dekat sejam lebih. kerusi ada tapi semua penuh. hohoho ramai gile orang.

kitorang (cikna, angah, along, abg mat, ummi, aqil, icha) amik bilik kat tingkat 5. mula2 masuk bilik dia tak wat cleaning lagi. ape lah. toilet flush pon tak function. ape lah (lagi). ekceli kan, ini lah 1st time aku berada dengan inazuke's famili without inazuke. kalau tak, nak naik umah pon kena tunggu inazuke ada. aku kena biasakan diri lah.

dan, aku tak tau la pulak resort ni ada water park yg besar kat tengah2 resort. damn. kalau datang dengan famili sendiri nih, aku lah orang yg pertama terjun. argh.... balik pasir mas nanti nak ajak mama pegi perdana resort lah. tido 1 malam pon jadi lah. aku nak berendam puas puas. ini lah 1st time aku tak terjun dalam kolam bila kolam dengan air yg jernih ada depan mata. camno den nak terojun, den tak bawak innerware lebih. ahaks.

No comments: