Sunday, January 17, 2010

Bedak?

Kejadian minggu lepas. I was busy cooking dinner. Iman was so baik. He sat quietly in the living room, atas toto, depan tv. Camane tau dia dok depan tv? I checked on him every minute. Pintu bilik semua ditutup. Sliding door pon ditutup. So, he has no place to play but at the living room.

Tiba-tiba, tengah dok masak ayam sweet sour tu, Iman datang sambil berkata "Naaahhh..." Dia hulur botol bedak. Errrrkkk.. anak aku dah macam mandi tepung.


berjoget ye

selepas soal-siasat, Iman menunjukkan tempat kejadian

Haaa... ini dia. Sambil tersengih.

Umpama lori tepung terbalik


Thank you Iman. 1 rumah bau wangi malam tu. Lagi gambar @fb.

12 comments:

syuhada said...

hehehe~~ habis satu botol bedak ke? comelnya sengih dengan muka tak bersalah tu..

natsuha said...

saTu je nak ckp ... toto tuh sejibik toto aku!!!ahahahhah

Wafaa said...

Aidat: betul tu. habis 1 botol. yilek~~

Jue: kalu mcm tu, toto mu sejibik toto aku la ye

Kancilbiru said...

diam diam dia main bedak...senyum tanpa rasa bersalah..oklah tu dapat hasil umah bau wangi..bijak iman!~~ *ada penyokong* hehe

Wafaa said...

Iman kata "cik Niza, thank you for your vote"

aku kata "penat aku cuci bedak2 tuh" ekekeke

ellyWong said...

awww.. cute giler.. hehehehe.. iman nak jadi material eng ek. new material for concrete yg akan wangi forever and ever. bagus tu :D

aieesha.salleh said...

aaa, iman was soo cheeky lah.. muka sengih lepas kejadian.. dan, memang cam lori tepung terbalik.. mana dia dapat bedak tu?

Wafaa said...

elly: the father is process engineer. kalau anak jadi material engineer, in future rumah bole jadi robot kot :p

Aishah: bedak tu dia amik dari bakul mainan dia. Dia angkut dari atas dressing table aku. barang2 mmg dia boleh capai skang.

iyma said...

aku suka tgk muka iman yg cheeky sbb dpt main bedak..yg tang dia berjoget tu, kalo aku ada, aku picit2 pp dia..comel je muka dia gelak dgn seronoknyer..apesal comel sgt abg iman ni?? (suri yg tanya) :P

Wafaa said...

Imah: eeeiiii masa joget2 tu dia dok nyanyi tututata tatatutu.. lagu jerman mana dia nyanyi pon taktau. lama gak la aku mencari mana dia tuang bedak. tanye dia, baru dia tunjuk

arifina76 said...

hehehehe sgt comei.. buat lagi ek Iman...

|| NaFiRaa || said...

hahhahaha.. muka x bersalah jek time tunjuk lori tu~comel jek!!