Thursday, September 03, 2009

tersentuh sedikit

A colleague came to my place

She: Eh kau tak nak kain pelikat?
Me: Kat mana? Nak buat ape?
She: Kat surau. Bagi la kat bapak kau.
Me: Silent
She: Eh.. arwah. She tapped on my shoulder.
Me: Dah banyak kat rumah. Ambik yang arwah punya.

She left. I look at my laptop. I cried.

I missed my dad.

Al-Fatihah.

7 comments:

e.l.i.s.s.m.i.e said...

sabar erk..:(

Ain-Azrina said...

i feel what u feel..

aS_c0mei said...

Al-fatihah utk arwah...

lari topik,mu g buka poso ahad ni dok?g la weh,bawak iman.ekekkeke

~Sasha Farina~ said...

sabar sabar sayang.... *hugs*

BeMiE said...

adeh.. tersentuh gak bemie baca entri ni... apa2 un meh la kiter beramai2 hadiahkan fatihah tuk beliau.. jgn la sedey sangat eyh... bykkan bersabar...

Wafaa said...

All, tQ dear.

As: aku tok ingat oyak ke najib.. huhu nanti aku tanye dia dulu. nak pegi jugoks tapi aku tak bawak Iman pegi tempat crowded lonih. gano tuh?

aS_c0mei said...

bawak la iman...hihi.bleh kenal2 ngan iman.klu tak berani nak bwk dia,tinggal la mana-mana.hahaha.sbb mu kena g jugok!!hehe

mcm anok kucing plok nak tinggal mana-mana....