Friday, March 26, 2010

Earphone

Satu beg laptop aku geledah. Cari earphone. Malam tadi aku dah letak dalam beg. Takkan Iman main kot. Semua poket kat beg tu aku cari. Memang tak ada. Aku dah "Ohhh man... gile boring hari aku hari ni".

Me: Wei, aku ada berita sedih. Earphone aku tertinggal. Camane nak buat keje?
Kawan: Beli baru.
Me: Eh, tak boleh. Bukan hilang pon.

Aku ke meja seorang kawan, yang tengah tengok video juruterbang yang mati terhempas masa pertunjukkan udara kat UUM. Lepas tu aku balik ke tempat aku. Earphone ada elok je atas meja, siap plug in lagi.

Me: Ehhh... camane boleh ada kat situ? Bila aku plug in?

So, apekah itu? Short term memory lost kah?

5 comments:

Rozalinda Ghazale said...

ish senang nya nyawa pegi...tgh buat show...tibe2 terhempas..org igt dia tgh buat show. innalillah..

Wafaa said...

Anak bongsu arwah baru 9 bulan

Kancilbiru said...

hang pikiaq banyak la tu.......hehe

Wafaa said...

takdak pikiaq papa pon aih

iyma said...

haha..ko dah *8..tua dah kot noo??