Monday, October 25, 2010

Can u draw?

Can u? Can u?

Sabtu lepas, kami ke KL Sentral, nak hantar Adik naik train. Sampai awal la jugak. So, jalan-jalan la kejap. Sekali nampak 1 booth yang ada 3 orang kartunis tengah melukis.

Biasanya, kalau nampak booth-booth macam ni, aku akan rasa kagum. Hihiii.. salute habis dengan orang-orang yang pandai melukis. My mom can draw, my husband also can. Aku? Tak ada talent langsung. Lukis orang lidi boleh lah. kawan office aku sketch baju kurung dan adik-beradiknya dengan sangat cantik. Kagum mak. Sangat-sangat berbakat ok. Maybe, otak kanan aku kurang digunakan.

Sebab ada duit lebih dalam poket, aku duduk dan mintak brader tu lukis kan Iman. Charge dia as follows: Black and white RM10 per person. Colour RM20 per person.





BTS:
  • Iman was wearing same baju dari siang. Tak mahu tukar.
  • The booth is in front of KL sentral's KFC.
  • Aku cakap "Iman, duduk elok-elok ye. Abang nak lukis". Sekali brader tu cakap, "Ok, uncle nak lukis ye." LOL. Salah address la bro. Hek hek..
  • He took 15 min to finish the drawing.
  • U can Bluetooth to them and see whether the picture is big enough for them to see. Siap ada kanta pembesar okay.

Lagi gambar kat sini.

2 comments:

Anonymous said...

iman boleh duk diam2 15 minit?

oh..baik nye dia...... :)

wafaa said...

a'a aku pn heran dia boleh duduk kasi org lukis dia.aku rasa sb dia x kenal org tu & ada byk marker pen