Saturday, November 30, 2013

Menyesal pun ada

Lama gila tak tulis apa-apa. Sort of macam dalam 2013 tak ada apa-apa jadi. There were a lot of things happened this year. Bittersweet things. Bila aku baca balik entry lama, I don't know what make me abandon this blog. At least aku menzahirkan memori (haha...pang kang) ke dalam bentuk tulisan so that I can read it in the future.
Bersepah-sepah ayat.
Aku tengah fikir macam mana nak download gambar-gambar dlm phone ni. Aku ada issue dengan phone sebenarnya. Bila connected to laptop via USB, it can detect the folder but I couldn't see a single data. Boleh curse tak? Lol. Tukar iPhone kang. Kahkah. Alasang. Ingat beli dengan pasir ka.
Actually, I'm in middle of my 'projek tenusu' for my Irsyad. Irsyad dah nak masuk 17 bulan December depan. Dan Iman pulak, genap 5 tahun October lepas. Eh. Maybe I can recap what had happened this year by month. InsyaAllah.
Ok. See you when I see you.

No comments: